Zasady współpracy z Klientami naszej Kancelarii

W celu wyjaśnienia Państwu przyjętego w Kancelarii Radców Prawnych STRICTE modelu działania, poniżej przedstawiamy w kilku punktach najistotniejsze informacje dotyczące zasad współpracy z naszymi Klientami.

1 . Od rozmowy do spotkania, czyli dobry start.

Zazwyczaj pierwszym kontaktem jest rozmowa telefoniczna. Wstępnie zapoznajemy się ze sprawą, doprecyzowujemy co klient chciałby uzyskać, poznajemy okoliczności.

Najczęściej zwracamy się o to, aby w wiadomości e-mailowej Klient dokładnie opisał okoliczności sprawy, czyli fakty i dowody jakimi dysponuje. Powyżej opisana zasada umożliwia nam wnikliwe zapoznanie się ze sprawą, jej wstępne przeanalizowanie i przystąpienie do poszukiwania możliwych rozwiązań.

 Dzięki powyższemu, podczas spotkania z Klientem jesteśmy gotowi do przedstawienia możliwych rozwiązań i  opracowania strategii działania, a tym samym zaoszczędzenia cennego czasu Klientów.

Oczywiście nie wykluczamy sytuacji, w której Klient zwraca się do nas z prośbą o udzielenie doraźnej porady przez telefon, czy też takiej, w której wszystko jest omawiane z Klientem podczas spotkania.

2 . Spotkanie z Klientem – czyli co ze sobą zabrać i jak się przygotować ?

Kluczem do rozwiązania Państwa problemów jest poznanie wszelkich okoliczności związanych ze sprawą. Tutaj nie ma kompromisów, bo druga strona nie próżnuje. Musimy znać wszystkie okoliczności oraz treść każdego dokumentu związanego z problemem, z którym Państwo do nas przychodzicie celem znalezienia optymalnego rozwiązania. Jest to o tyle istotne, że zdarzają się takie sprawy, w których jeden dokument, czy jeden fakt mogą zupełnie zmienić stan faktyczny sprawy, a tym samym możliwe jej rozwiązania. Dlatego w naszym wspólnym interesie jest przedstawienie na spotkaniu absolutnie wszystkich okoliczności oraz dokumentów związanych ze sprawą, z którą Państwo do nas przychodzą. Konieczne jest zatem przygotowanie dokumentów oraz przypomnienie sobie lub zapisanie kwestii, o których opowiedzą nam Państwo podczas spotkania. Oczywiście podczas rozmowy telefonicznej lub w wiadomości e-mailowej zwrócimy Państwa uwagę na to jakie dokumenty i informacje będą potrzebne.

Celem pełnego usatysfakcjonowania ze spotkań zalecamy także przygotowanie sobie pytań jakie Państwo do nas mają, ponieważ z doświadczenia wiemy, że czasami mogą one umknąć w natłoku przedstawionych informacji czy emocji. 

Podczas spotkania dyskutujemy o sprawie oraz o możliwych jej rozwiązaniach. Przedstawiamy Państwu optymalne możliwości rozwiązania sprawy, wskazując przy tym na ewentualne ryzyka oraz korzyści. Rekomendujemy rozwiązania, które w naszej ocenie będą dla Państwa najlepsze. 

3 . Do rzeczy – czyli co dalej ze sprawą ?

Czym się kończy spotkanie z Klientem? Otóż w zależności od Państwa potrzeb spotkanie może się skończyć udzieleniem ustnej porady prawnej, zleceniem sporządzenia pisemnej opinii prawnej, umowy, zaopiniowania umowy, zleceniem kontaktu z pełnomocnikiem drugiej strony, a w sytuacji, w której druga strona nie jest reprezentowana przez profesjonalnego pełnomocnika – z samą stroną lub zleceniem przez Państwa prowadzenia sprawy. Prowadzenie sprawy będzie indywidualnie dostosowane do Państwa potrzeb, a strategia postępowania zostanie omówiona podczas spotkania. W przypadku powierzenia nam sprawy, uzgadniamy z Klientem jasne zasady współpracy i wynagrodzenia.

4 . Wynagrodzenie – czyli ile płacę i na jakich zasadach ?

W Kancelarii Radców Prawnych Stricte wysokość honorarium jest ustalana z każdym Klientem indywidualnie. Kierując się treścią art. 36 Kodeksu Etyki Radcowskiej wysokość honorarium jest ustalana z uwzględnieniem koniecznego nakładu pracy, wymaganej specjalistycznej wiedzy, umiejętności i odpowiedniego doświadczenia, stopnia trudności i złożoności sprawy, jej precedensowego bądź nietypowego charakteru, miejsca i terminu świadczenia usługi lub innych szczególnych warunków wymaganych przez klienta, znaczenia sprawy dla klienta, odpowiedzialności wiążącej się z prowadzeniem sprawy, utraty lub ograniczenia możliwości pozyskania innych klientów oraz rodzaju więzi z klientem.

Wynagrodzenie może stanowić jedynie koszt udzielonej ustnie porady prawnej czy też koszt analizy i wydania opinii. Najczęściej jednak przy powierzeniu nam prowadzenia Państwa sprawy – wysokość wynagrodzenia jest ustalana indywidualnie biorąc pod uwagę powyżej wskazane okoliczności. Nie mniej jednak, ogromna różnorodność spraw uniemożliwia sporządzenie sztywnego cennika związanego z świadczonymi usługami. W naszej kancelarii gwarantujemy Państwu przejrzyste zasady wynagrodzenia, o których zostaną Państwo poinformowani podczas naszego spotkania.

Sposoby ustalania wynagrodzenia w Kancelarii Radców Prawnych STRICTE:

1 . Wynagrodzenie zryczałtowane

wynagrodzenie określone w umowie poprzez wskazanie konkretnej kwoty należnej za podjęcie uzgodnionych aktywności. Stosowane gdy da się z góry określić nakład pracy.

2 . Wynagrodzenie godzinowe

wynagrodzenie określone w umowie poprzez wskazanie stawki za godzinę pracy radcy prawnego. Ostateczna wysokość wynagrodzenia stanowi iloraz liczby roboczogodzin i stawki godzinowej wskazanej w umowie. Taki sposób ustalenia wynagrodzenia może być stosowany w sytuacji gdy nie jest możliwe określenie z góry zakresu prac koniecznych dla danej sprawy.

W obu przypadkach gwarantujemy Państwu przejrzyste zasady wynagrodzenia, o których zostaną Państwo poinformowani podczas pierwszego spotkania.

Koszt udzielenia jednorazowej porady prawnej jest ustalany z góry, jednak gdy w następstwie porady prawnej klient zleca Kancelarii prowadzenie danej sprawy przed sądem, to nie ponosi on kosztów porady prawnej związanej z tą sprawą.

Pomocniczo przy ustalaniu wynagrodzenia za prowadzenie sprawy sądowej,   stosowane są przepisy Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie opłat za czynności radców prawnych z dnia 22 października 2015 r. (Dz. U. poz. 1804 z pózn.zm.).

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Kim jesteśmy

Adres naszej strony internetowej to: https://kancelaria-stricte.pl.

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

Komentarze

Kiedy odwiedzający witrynę zostawia komentarz, zbieramy dane widoczne w formularzu komentowania, jak i adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu. Zanonimizowany ciąg znaków stworzony na podstawie twojego adresu email (tak zwany hash) może zostać przesłany do usługi Gravatar w celu sprawdzenia czy jej używasz. Polityka prywatności usługi Gravatar jest dostępna tutaj: https://automattic.com/privacy/. Po zatwierdzeniu komentarza twój obrazek profilowy jest widoczny publicznie w kontekście twojego komentarza.

Media

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem i wgrywasz na witrynę obrazki, powinieneś unikać przesyłania obrazków z tagami EXIF lokalizacji. Odwiedzający stronę mogą pobrać i odczytać pełne dane lokalizacyjne z obrazków w witrynie.

Formularze kontaktowe

Ciasteczka

Jeśli zostawisz na naszej witrynie komentarz, będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas pisania kolejnych komentarzy powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku. Jeśli odwiedzisz stronę logowania, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone, kiedy zamkniesz przeglądarkę. Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte. Jeśli zmodyfikujesz albo opublikujesz artykuł, w twojej przeglądarce zostanie zapisane dodatkowe ciasteczko. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych, wskazując po prostu na identyfikator przed chwilą edytowanego artykułu. Wygasa ono po 1 dniu.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę. Witryny mogą zbierać informacje o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Analiza statystyk

Z kim dzielimy się danymi

Jeśli zażądasz zresetowania hasła, twój adres IP zostanie dołączony do wysyłanej wiadomości.

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji. Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Gdzie przesyłamy dane

Komentarze gości mogą być sprawdzane za pomocą automatycznej usługi wykrywania spamu.

Twoje dane kontaktowe

Informacje dodatkowe

Jak chronimy twoje dane?

Jakie mamy obowiązujące procedury w przypadku naruszenia prywatności danych

Od jakich stron trzecich otrzymujemy dane

Jakie automatyczne podejmowanie decyzji i/lub tworzenie profili przeprowadzamy z użyciem danych użytkownika

Branżowe wymogi regulacyjne dotyczące ujawniania informacji

Save settings
Cookies settings